utorak, 25. kolovoza 2015.

Minion torta



Jedna jako jednostavna torta,brzo se spremi samo sto detalji za ukrasivanje uzmu vremena.
Najbolje je koristiti marshmallow fondat jer je lakse raditi posebno u ljetne dane dok sa marcipanom bude vise ljepljivo i mora se stavljat  brzo u frizider....ma previse posla za ljeto :) evo sad  i o kolacu :
 Kore x3 : 180 g brašna,
180 g šećera
6 jaja 
 1,5 male kašćice praška za pecivo.
 Šećer i jaja pijenasto umutiri te dodati prosijano brasno sa pp. Staviti u formu od 26 cm i peći oko 30 min na 170 gradi(obavezno čačkalicom provjeravat) i tako tri puta jer je bilo vise spratova na torti.
 Krema: 2vanilija puding,
1 banan puding,
1jagoda puding
,oko 2 l mlijeka(bilo je ca 1,7 l
 odvojit malo i umiješat sve pudinge skupa i u prokuhano mlijeko dodati pudinge i mijesati dok nezgusne, u ohlađen puding smiksati 170g margarina bez soli. 3dl slaga il slatkog vrhnja. I ja sam koristila marsmallow fondat jer nije presladak a puno je bolji od marcipana. Slagala sam koru kremu i zavrsila sa korom sa time da sam svaku koru posipala sa mlijekom. Nakraju sam je premazala slagom ali samo toliko da se fondat može zalijepit. Prvo sam žuti stavila pa ostatke sam poljepljivala sa smijesom od šećera u prahu i vode. Fondat ima u svakakvim bojama al isplatnije je uzet obojeni eh jedino ako hoćete grčeve u rukama dan poslije kao ja ok...ja znam da više neću 

Nema komentara:

Objavi komentar