utorak, 3. siječnja 2017.

Pljukanci u saftu sa mljevenim mesom i povrcem

Divni Istarski pljukanci :)) za mene bolje hrane nema!! 



Recept za tjesto je jednostavan 
300 ml (mlakaste vode)
2 jaja
600 g brašna
 soli
. Izmješala sve i prekrila plastičnom folijom.Neka odstoji makar 30 min. Kuhaju se u posoljenoj vodi (kao njoki)i ostala tjestenina.
Kad su gotovi "plivaju" po povrsini :)
Saft je jednostavan :)

400g govedeg mesa ljevenog
crveni luk
nasjeckanog celera i paprike (skupa da bude jedan tanjur za juhu)
kurkume
soli
papar
persin
pasirana rajcica
1 paprika
1 casa bijelog vina


Mljeveno upržila na crvenom luku,dodala celera i mrkve. Začinila kurkuma,sol,papar,peršin. Zalila sa pasiranom rajčicom i isjeckanom rajčicom kojoj sam prije ogulila kožu.* 1 min u kuhajuću vodu i onda se vadi odmah u hladnu vodu i koža ide sama*U saft sam ubacila jednu baburku koju sam samo očistila i na pola izrezala,ostavila da krčka preko jednog sata. Za to vrjeme trljala sam trljance i kuhala kao njoke. Gotovi su kad zaplivaju na površini. Saftu sam 15 min pri kraju kuhanja dodala čašu bijelog vina 😋ali prije dodavanja vina sam izvadila onu papriku koja je pustila lijep okus . Servirat uz parmezan i masline i još da je fine domaće malvazije nebi se žalila ali alii nemože sad sve ;))


Nema komentara:

Objavi komentar