utorak, 3. siječnja 2017.

Pikachu torta

Moja prva Pikachu torta:) 
Iako sam amater nije me to sprijecilo da pokusam :)) rezultat je bio vrlo dobar a vi procijenite sami :)) 



Kore su "klasika" po meni jedne najbolje i najjednostavnije

Sastojci za kore:
8 jaja
8 kasika secera
8 kasika brasna
X2 (Peci dvije kore, od jedne se mogu izrezati tanko 3)
Miksati jaja i secer 10 min, te dodati brasno i polako miksajuci (najslabija brzina). Peci u formi 24 na 180 stupnjeva nekih 25 min.


Krema je jednostavna,slatko vrhnje sa dodatkom vanilija ekstrakt i jestive boje.
Koristila sam oko 500ml slatkog vrhnja.
Tko voli moze kremu od pudinga isto.

Kada se torta slaze na kraju je tankim slojem premazati kremom, ako je kreme previse onda je velika mogucnost da se marcipan ili fondat pocnu "znojiti".

Marcipan farbam uvijek dan ili dva dana prije.
Kada se marcipan treba razvaljati onda treba koristiti secera u prahu da se ne lijepi, isto je dobro raditi sa ohladenim marcipanom.

Jestivo ljepilo koje korstim za ljepiti marcipan za marcipan je malo vode i secera u prahu. Usi su pravljene pomocu cackalica koje pomazu da stoje kako treba. 
ostale detalje vidite na slici.
Kada je torta gotova i ako je ostalo secera u prahu onda lagano cistim kistom i malo vode pa pomazati.



























Nema komentara:

Objavi komentar