subota, 31. siječnja 2015.

Brza lijevana pizza


Nema mi nista mrze nego kad sam gladna i u zadnji cas mi se jede pizza a moram cekat da tjesto odstoji i pa  radim ovo na brzinu :wink:

Sastojci (Broj osoba: 8)



4 jaja

oko 400 gr brasna

oko pola litre jogurta ( ja sam koristila o.1 % )

1 pp

malo ulja i soli

za posipanje:
pasirane rajcice
sampinjona oko 200 gr narezanih na ploske
suhog mesa
sira
(i kakvih god zelite to je po volji tko sta voli)

Postupak pripreme

sve sastojke dobro sjediniti (nekoliko brzih pokreta zlicom i gotovo)
sa strane sam u veci tanjur istresla pasirane rajcice dodala origana posula sa gljivama i suhim mesom i pouljila najveci pleh istresla smijesu za pizzu ,premazala pomodorom i posula sastojke i pekla na 220 oko 30 min sve zavisno od pecnice.
Pizza kao pizza stavite sta kod volite i koliko god volite
Ovo je u cas vremena gotovo a bome i ukusno . :)) :njami::njami:

Nema komentara:

Objavi komentar