subota, 31. siječnja 2015.

Riža u curry umaku sa piletinom


Sastojci (Broj osoba: 4)

3 srednje velicine pileceg filea
vrhnja za kuhanje
5 zlice uncle ben`s curry sosa ( ili kakav imate za kupiti)
rize
chillija po zelji
zacina po potrebi ( dodati crvene paprike ako zelite malo svijeziju boju u saftu )
gljiva po zelji

Postupak pripreme:

Piletinu izrezati na manje komade .Propeci piletinu i gljive  na dvije zlice maslinovog ulja ,kada se piletina malo propekla dodati 5 zlice curry umaka i zacine, naka malo prokljucka i dodati vrhnja sa kuhanje ( ja sam stavljala od oka smjesu pa dodajte koliko zelite da vam bude sosa) i neka sve dobro prokljucka (cca 10 min na srednjoj temp.)
Skuhati rizu i servirati ,posuti malo persina u saftu na kraju .

Oblikovati rizu _ vjerujem svi znaju ali evo ja sam radila ovako
- u male posudice sam stavila prozirne folije i nagnjecila rizu poravnala zlicom ,okrenula na tanjur i istresla i skinula foliju ,posula sosom i dobar tek :)

Nema komentara:

Objavi komentar